حتی اگر راننده قهاری هم باشید، هنگام رانندگی فناوری را به کار بگیرید و از خود و خودروی خود محافظت کنید. تصادفات رانندگی در یک لحظه اتفاق می افتند، فقط یک خراش جزئی یا گلگیر داغون کافیه تا متوجه شوید از ایمنی مصون نیستید.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام فروشگاه آذرال، وضوح تصویر و فناوری انتقال تصویر در دوربین های خودرو سیم کارت خور در سال‌های اخیر بسیار پیشرفت کرده است. در حقیقت، ما در سال ۲۰۲۰ شاهد حضور دوربین های خودرو مختلف ۴k و سیم کارت خور آماده ارائه بهترین امکانات و پیشرفته ترین فناوری بودیم.

اما هر راننده‌ای به همه این امکانات در دوربین مداربسته خودرو احتیاج ندارد. برای بسیاری از افراد، یک مدل ساده و قابل اعتماد کافی خواهد بود، در حالی که دیگران ممکن است مدل‌های درجه یک با بهترین ویژگی های کلاس را بخواهند. بسته به نوع ترجیح و نیاز شما، در سال ۲۰۲۱ لیست بهترین دوربین های ثبت وقایع خودرو که دارای بهترین دوربین ها و لوازم جانبی اتومبیل ساخته شده مناسب برای همه ی خودرو ها، بودجه و شرایط است.

مینی دوربین خودرو نامحسوس سیم کارت خور ۴G | k18

دوربین خودرو نامحسوس سیم کارت خور k18 phisung ، با توانایی ضبط “خودکار” تصاویر از روبرو و داخل خودرو به عنوان یک دستگاه پیشرفته بسیار هوشمند ضبط تصاویر با امکانات فوق العاده ردیابی خودرو به شمار می آید. دوربین خودرو k18 با پردازشگر چهار هسته ای  ۱٫۳ گیگاهرتز، رم  ۱گیگابایت ، مجهز به وای فای می‌باشد.

دوربین اصلی با رزولیشن کاملا اچ دی با لنز واید ۱۷۰ درجه و دوربین دوم اچ دی با لنز ۱۴۰ درجه مخصوص داخل کابین و یا پشت خودرو که بر روی دستگاه اصلی تعبیه شده مجهز به سیستم مادون قرمز بوده که کاربر می‌تواند در تاریکی “کم” داخل خودرو را مشاهده و اقدام به ضبط تصاویر کند.

به کمک قابلیت سیم کارت خوری این دوربین و بوسیله اینترنت و از طریق نرم افزار موبایل امکان نظارت کامل را فراهم کرده است.

دوربین سیم کارت خور ۳ لنزه خودرو مدل K3000

دوربین سیم کارت خور خودرو ۳ لنزه هوشمند ، یک آینه دید عقب خودرو است که با کیفیتی بسیار خوب و شفاف می توانید به عنوان یک آینه معمولی از آن استفاده نمایید. از طرفی دیگر با توجه به امکانات بسیاری که دارد به عنوان یک سیستم هوشمند ضبط تصاویر عمل می‌کند و به دلیل رم خور بودن، یک دستگاه DVR کامل خودرو می باشد که همزمان به سه دوربین مجهز است و تصاویر را با کیفیت فولHD  وبصورت ۳۰FPS رکورد می کند.

دوربین سیم کارت خور خودرو ۳ لنزه هوشمند با یک الگوریتم تشخیص بصری پیشرفته می تواند هشدارهای هوشمند و  به هنگام خروج از مسیر بدهد. این دستگاه همچنین به هشدار برخورد از جلو مجهز شده است تا برای حفظ جانب احتیاط فاصله خودروی جلویی شما را تشخیص دهد.

امکان سیم کارت خور بودن این آینه باعث شده است که این آینه هوشمند بتواند تصاویر و رویداد ها را بصورت عکس و فیلم انتقال بدهد . بدین صورت که کاربر برنامه مخصوص آینه ( CarAssist ) را برروی موبایل خود نصب می کند و یا برنامه مخصوص کامپیوتر آن را نصب نمایند و در هر لحظه دلخواه دستور عکس و فیلم به دوربین جلو و یا داخل کابین می دهد و از راه دور کنترل می کند که راننده چه شخصی است و در حال رانندگی و یا توقف در چه مسیری است و بصورت فیلم مشاهده می نماید . این آپشن مناسب بسیاری از افرادی است که از راننده استفاده می کند و خودرو دست شخص دیگری است و یا سازمان هایی که تعدادی خودرو دارند و می توانند یک مرکز مانیتورینگ برای این خودروهای سازمانی جهت کنترل و نظارت داشته باشند.

آینه مانیتوردار و دوربین دنده عقب خودرو کد ۱۰۰- DR

دوربین خودرو  محصول منحصر بفرد که در قالب یک آینه خودرو دوربین دار طراحی شده است، یک آینه با شیشه مخصوص برای شکست شدت نور خودروهای عقبی و راحتی چشم در شب می باشد و کمپانی سازنده برای راحتی کار یک مانیتور ۱۰ اینچ لمسی را بصورت هوشمندانه ای داخل خود آینه طراحی و جانمایی کرده است و این سیستم این قابلیت رانیز دارد که بدون نیاز به تغییر جای دوربینهای جلو و عقب , از داخل خودرو و از طریق مانیتور لمسی تصویر دوربین‌ها را در جهت های بالا و پایین تنظیم کرد تا شما عزیزان براحتی بتوانید تصاویر دوربین دنده عقب و جلو را در زوایای مختلف بدلخواه ملاحظه بفرمایید.

دوربین ۳ لنزه خودرو کد ۸۱۰

تعداد لنز این دوربین خودرو ۳  عدد بوده و به صورت مجزا می توان آنها را نصب کرد و با طراحی ویژه ای که دارد به سادگی قابلیت تنظیم در جهت بالا و پایین ماشین را فراهم می کند. سایز مانیتور این دستگاه ۴ اینچ بوده و در کنار آن از زاویه دید بالایی برخوردار می باشد. این دوربین ها با بهترین کیفیت ساخته و شده و در تولید آن از مواد اولیه استفاده شده تا در کنار کارایی عالی که دارد بسیار بادوام و ایمن باشد.

کارایی فوق العاده دوربین ۳ لنزه خودرو به گونه‌ای است که می توان از آن مانند یک سیستم ایمنی برای حفاظت از اتومبیل استفاده کرد. همچنین دارای پشتیبانی از حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت بود و در کنار آن به فرمت ضبط ویدیویی AVI-MPG مجهز شده است. البته جالب است بدانید که این دستگاه با دوربین ۵ مگاپیکسل با ضبط ۳۰ فریم در ثانیه فراهم شده و از وضوح تصویر ۱۹۲۰× ۱۰۸۰ پیکسل برخوردار می باشد.