معمولاً اکثر شرکت های موفق از یک نرم افزار CRM جهت مدیریت مشتریان و مخاطبین خود استفاده می نمایند. یکپارچه سازی سیستم مرکز تلفن با CRM باعث می شود سرعت و سهولت کار افزایش یابد همینطور می توان از امکاناتی نظیر کلیک برای تماس و نمایش تماس گیرنده بصورت پاپ آپ بهره برد.

۳CX علاوه بر API قبلی که نمونه های آنرا در سایت خود معرفی کرده است و همینطور برنامه ۳CX Call Flow Designer که می توان توسط آن یک برنامه سفارشی طراحی کرد و حتی با یک دیتابیس ارتباط برقرار نمود، راهکاری جدید را در سایت خود با عنوان زیر منتشر کرده است.

با استفاده از ۳CX Restful API می توانید در عرض چند دقیقه ادغام بین CRM و ۳CX را انجام دهید.