کیفیت پایین ویدیو ها و همچنین تاخیر در انتقال تصاویر  یکی از مشکلات مرسوم  در پروژه های مربوط به دوربین های مداربسته  IP می باشد.

نحوه ارسال اطلاعات در دوربین های IP تحت شبکه نسبت به روش های مرسوم و سنتی بسیار متفاوت می باشد .

  که شامل عملکرد بالا و مناسب در مشکلاتی از قبیل تاخیر و واز دست دادن  تصویر می باشد .

داهوا به عنوان یک تامین کننده پیشرو , و پیشتاز در ضمینه  سیستم های نظارت تصویری  و با  دانش و تجربه بالا در این ضمینه  سوییچ های POE خود را بطور خاص برای سیستم های نظارت تصویری  و همچنین به عنوان راه حلی برای مشکلات ذکر شده طراحی کرده است .

مشخصات سوییچ های جدید داهوا(۱۶/۲۴-Port PoE Switch)

PFS4218-16ET-190/240 (190W and 240W optional)

 

PFS4226-24ET-240/360 (240W and 360W optional)

این سوییچ ها بطور خاص برای دستیابی به بهترین تجربه تصویری وهمچنین  انتقال تصاویر در فواصل طولانی طراحی شده است.

PFS4218-16ET-190/240

PFS4226-24ET-240/360

۱٫مدیریت POE

دارای دو ویژگی می باشد:

۱)  تنضیمات POE

ویژگی های تنظیمات POE ها به شما این قابلیت را میدهد تا نیرو (POWER) بصورت دستی در محیط تحت وب کنترل کنید این عمل به شما قابلیت ذخیره نیرو (POWER) برای برخی از دوربین های IP که نیاز به نیروی بیشتر در برخی از اوقات : مانند دوربین های IP با قابلیت IR که نیاز به نیروی بیشتر در طی شب می باشد را تا مین میکند .

۲)  Green PoE

قابلیتGreen PoE  به شما قابلیت ایجاد یک برنامه برای میزان مصرف نیرو را می دهد .

که این برنامه  به سوییچ این اجازه را می دهد تا نیرو را برای  دستگاه در دوره های خاصی تامیین کند.

برای مثال، ما می توانیدزمان را بر روی “۹:۰۰-۲۱:۰۰″تنظیم کنیم ، که به این معنی است که سوئیچ POE قدرت را در بازه زمانی  ۹:۰۰-۲۱:۰۰ PM ارائه خواهد دادو منبع تغذیه را خارج از این دوره زمانی کاهش دهد و این پروسه موجب ذخیره انرژی خواهد شد.

۲٫ انتقال تصویر طولانی  تا   POE ۲۵۰  متر

بطور معمول انتقال تصویر در سوییچ های POE تا فاصله ۱۰۰ می باشد .

اما در  PFS4218-16ET-190/240 و  PFS4226-24ET-240/360  این انتقال تا ۲۵۰ متر افزایش یافته که دارای مدیریت ساده توسط محیط وب نیز می باشد .

این امر موجب صرفه جویی در هزینه های مربوط به ماژول SFP و فیبر نوری (از جمله هزینه در نصب و راه اندازی) می شود.

۳٫میزان مصرف برق

میان مصرف برق  فعلی در پنل جلویی  POE نمایش داده می شود .

که به شما کمک کند تا تعیین کنید که آیا شما می توانید با دوربین های IP بیشتری ارتباط برقرار کنید .

۴٫ Hi-PoE

هر دو PFS4218-16ET-190/240 و PFS4226-24ET-240/360 2 دارای پورت Hi-PoE ، که می تواند تا ۶۰ وات برای دوربین Hi-PoE دام تحت شبکه فراهم می کند .

علاوه بر این، سوئیچ داهوا دارای مزایای دیگری به شرح زیر می باشد:

۱٫   اجزا باقابلیت اعتماد بالا

نیرو(power)، تعویض تراشه و چیپ PSE اجزای کلیدی سوئیچ POE هستند. سوئیچ POEداهوا با استفاده از قطعات , تراشه و قدرت تولید کنندگان پیشرو در جهان است که کیفیت و قابل اطمینان بودن سوئیچ های خود را تضمین میکند.

۲٫   انتقال تصویر بدون توقف

مشخصهات استریم ویدئو متفاوت از روند  معمولی جریان داده ها می باشد. . افزایش ناگهانی جریان های ویدئویی موجب  افزایش فشار در داده های ارسالی  در سوییچ های POE میشود. کنترل جریان سوئیچ داهوا به طور پیش فرض و با حائل سخت افزاری می تواند حملات ناگهانی داده ها را  به سادگی رفع کند.

۳٫دارای برترین رتبه از نظر طراحی

سوئیچ داهوا برای محیط هایی با شرایط جوی بد، مانندمحیط هایی با محدوده دمایی گسترده و رعد و برق طراحی شده است. سوئیچ داهوا دارای مود  حفاظت از رعد و برق در حالت معمول ۴KV و حالت دیفرانسیل ۲KV می باشد. گواهینامه (ALT) ضامن اطمینان وقابل اطمینان بودن دستگاه  و عمر طولانی عمر طولانی آن می باشد.

۴٫تست فشار ویدیویی

این خیلی مهم می باشد که یک سوییچ بتواند حجم زیادی از جریان های ویدیویی را در سیستم های نظارتی اداره کند. تجربه غنی در نظارت تصویری,   داهوا را قادر به طراحی و ساخت بهترین سوئیچ های نظارت تصویری کرده است. در همین راستا سوئیچ های داهوا تست های ویدیو با کیفیت در حداقل ۲۰۰ IP محیط مختلف تست شده است  که نشان دهده قابل اطمینان بودن محصول می باشد.