برترین دوربینهای مداربسته

در کشور ایران مدل های گوناگونی از انواع برندهای دوربین مداربسته موجود است. اگر قصد خرید دوربین مداربسته دارید و به دنبال بهترین و کارآمدترین مدل و برند دوربین مداربسته هستید در ادامه این مطلب با معرفی ۷ برند معتبر دوربین مدار بسته با ما همراه شوید.

۷ برند برتر دوربین مداربسته

برند هایک ویژن(Hikvision)

شرکت هایک ویژن (Hikvision) از جمله بزرگترین تولید کنندگان سیستم های حفاظتی مطرح دنیا است که کشور چین صاحب امتیاز آن است. برند هایک ویژن طی ۱۹ سال گذشته توانسته بخش بسیار بزرگی از بازار دنیا را به دست بگیرد.
ارایه دوربین های مداربسته با کیفیت و قیمت مناسب از جمله اهداف این شرکت بزرگ بوده که تا به امروز هم خوب از عهده این دو ویژگی برآمده است. علاوه براین نصب و راه اندازی دوربین مداربسته هایک ویژن بسیار ساده و آسان می باشد.

برند هایلوک (Hilook)

برند هایلوک یکی از قوی ترین و جدید ترین برند های دوربین مداربسته می باشد. این برند در سال ۲۰۱۸ توسط کمپانی هایک ویژن معرفی شد. دوربین هایلوک نسبت به قابلیت هایی که دارد قیمت بسیار پایین تری دارد. در واقع هایلوک برند اقتصادی برند هایک ویژن می باشد.
ناگفته نماند دوربین مداربسته Hilook، به دلیل ظاهر شکیل و همچنین قیمت مناسب توانست خیلی سریع در بازار رقابتی جایگاه خوبی برای خودش ثبت کند.

برند داهوا (Dahua)

شرکت داهوا همواره در جستجوی بهترین راه حل های ممکن و جدیدترین تکنولوژی ها است و همواره حدود ۱۰ درصد از سود فروش سالانه خود را در جهت تحقیق و توسعه اختصاص داده است.

برند دوربین مداربسته Dahua به واسطه کیفیت تصویر خوبی که دارد توانسته است جایگاه خوبی در بازار جهان پیدا کند.

برند یونی ویو (Uniview)

دوربین Uniview یکی دیگر از برندهای چینی است که توانسته در سیستم های امنیتی حفاظتی در جهان جایگاه خوبی پیدا کند. یونی ویو برندی قدرتمند در دوربین مداربسته IP است.

برند یونی ویو سعی دارد با ارائه محصولات حرفه ای، پیشرفته و مطمئن در صنعت امنیت نظارتی، همواره حرفی برای گفتن داشته باشد.

برند سونی (Sony)

سونی یک برند قوی ژاپنی هست که بیشتر تولید کننده دوربین های تحت شبکه می باشد و در حال حاضر دوربین های آنالوگ را از چرخه تولید خود حذف کرده است.

شرکت سونی بزرگ‌ترین تولیدکننده لنزهای دوربین عکاسی و دوربین‌ مداربسته در دنیا است و در این بخش توانسته خوش بدرخشد. از این رو در بخش قطعات و تجهیزات جانبی بسیار رضایت بخش عمل کرده است.

اما قیمت بالای دوربین های مداربسته سونی باعث شده این مارک در این حوزه، مشتریان محدودی داشته باشد.

برند پاناسونیک (Panasonic)

پاناسونیک از جمله قدیمی ترین برندهای ژاپنی می باشد و هدف اول این برند سیستم های صوتی است که توانسته در این حوزه بخش اعظمی از بازار را نیز از آن خود کند.

برند پاناسونیک، در بخش دوربین های مداربسته تلاش کرده است با حذف دوربین های آنالوگ و تمرکز بیشتر بر روی دوربین های تحت شبکه، دوربین های قوی و با کیفیتی ارایه دهد. اما همین عامل هم باعث گرانی بیش از حد دوربین های پاناسونیک شده است. از این رو این برند نتواسته همچون بخش صوتی جایگاه خوبی در بازار دوربین مداربسته در ایران کسب کند.

برند بوش (Bosch)

هدف شرکت بوش حفاظت از زندگی، ساختمان ها و دارایی ها می باشد. مجموعه محصول این شرکت شامل نظارت تصویری، تشخیص نفوذ، تشخیص آتش و سیستم تخلیه صدا و نیز کنترل و کنترل دسترسی است.

می توان اینطور گفت که برند بوش می خواهد همه چیز را با هم داشته باشد. اگر چه این برند کیفیت خوبی دارد اما از نظر سهولت کار و راه اندازی توسط کارشناسان رتبه خوبی کسب نکرده است.

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 امتیاز, میانگین: 4٫00 از 5)

پاسخ پرسش خود را پیدا نکردید؟

همین الان، با تیم ما تماس بگیرید.

مشاوره تلفنی رایگان 33248008-028